In de Veiligheidsregio Hollands Midden werken brandweer, politie, GHOR en de gemeenten samen aan de rampenbestrijding en crisisbeheersing in Hollands Midden. De veiligheidsregio werkt ook nauw samen met partners, zoals waterschappen, milieudiensten en defensie. Iedere organisatie is verantwoordelijk voor zijn eigen taken. Samen zijn de organisaties verantwoordelijk voor de veiligheid in Hollands Midden.
BEDRIJFSPROFIEL
Organisatie: Veiligheidsregio Hollands Midden
Naam: Rob Luiken
Functie: Medewerker Front Office (Servicedesk)
Bedrijfstak: Brandweer
Werknemers: 1.300
Werkgebied: BRANDWEER
Klant sinds: 2009
Website: www.brandweer.nl/hollandsmidden
WAT IS DE TAAK VAN DE SERVICEDESK?
De Servicedesk is het centrale punt waar alle vragen terecht komen. Of het nu gaat om een loonstrookje, kleding, kantoorartikelen, ICT, gebouwbeheer, vaar- en voertuigen of bepakkingsmateriaal, de Servicedesk regelt, beheert, onderhoudt en bestelt het.
WELKE ROL SPEELT KENBRI HIER IN?
Veiligheidsregio Hollands-Midden heeft al haar inkoopactiviteiten centraal ingericht. Hierdoor hebben we dagelijks contact met diverse leveranciers. Kenbri is één van deze leveranciers. Via de webshop van Kenbri bestellen we een deel van onze materialen.
WAT IS VOOR U EEN BELANGRIJKE REDEN OM VOOR KENBRI TE KIEZEN?
“Kenbri is een leverancier met ervaring en dat merk je. Het is prettig zaken te doen met mensen die begrijpen waar we mee bezig zijn.”
Rob Luiken, Veiligheidsregio Hollands-Midden